Színváltás:
#FFFFFF #FFCCCC #FFCC99 #FFFF99 #FFFFCC #99FF99 #99FFFF #CCFFFF #CCCCFF #FFCCFF
#CCCCCC #FF6666 #FF9966 #FFFF66 #FFFF33 #66FF99 #33FFFF #66FFFF #9999FF #FF99FF
#C0C0C0 #FF0000 #FF9900 #FFCC66 #FFFF00 #33FF33 #66CCCC #33CCFF #6666CC #CC66CC
#999999 #CC0000 #FF6600 #FFCC33 #FFCC00 #33CC00 #00CCCC #3366FF #6633FF #CC33CC
#666666 #990000 #CC6600 #CC9933 #999900 #009900 #339999 #3333FF #6600CC #993399
#333333 #660000 #993300 #996633 #666600 #006600 #336666 #000099 #333399 #663366
#000000 #330000 #663300 #663333 #333300 #003300 #003333 #000066 #330099 #330033


Bejelentkezés:
Nick:
Jelszó:
Keresés a hozzászólásokban:
Szöveg:
Nick: pontosan
Év: hó: nap: óra: óta
Topicok és felhasználók keresése:
Topic:
Felhasználó:
Hozzászóláshoz be kell jelentkezned.
Válassz topicot:
TopicnévUtolsó hozzászólás
Exploring the Categories Available on the S2B PlatformBarakud 2025.12.05 12:42:07
Thermal Tools for Professional Field OperatorsBarakud 2025.12.05 12:09:02
How Digital Optics Improve Wildlife ResearchBarakud 2025.12.05 10:11:59
Erdély kirándulásLisaKenna 2025.12.05 08:45:30
HumorLisaKenna 2025.12.05 08:23:35
Plitvicei kirándulásScotnter 2025.12.05 02:20:25
Illés Lajos Emlékturné 2016transombeg 2025.12.04 10:14:02
Hogyan találtam meg a saját ideális tétemet a hosszú távú profitértmar7w7 2025.12.03 07:56:48
Tippmix kalkulátor: gyors és pontos segítség sportfogadóknakNathan 2025.12.03 05:48:30
Műszaki dolgokNathan 2025.12.03 05:42:26
Sportmasvo 2025.11.30 20:24:37
Vendégkönyvchristianinv 2025.11.27 07:35:38
Konyhai dolgokJimm 2025.11.26 19:51:52
A Zenekarnakdullmink 2025.11.19 04:08:01
Observer la nuit : l’avantage des dispositifs thermiquesBarakud 2025.11.13 04:19:54
Pourquoi la vision thermique change la chasse en FranceBarakud 2025.11.13 04:19:09
Adapting to Low Light: Tools Every Outdoor Explorer Should ConsiderAlfiearren 2025.11.13 04:02:23
Ünnepek/születésnap,névnap/cyl 2021.08.11 08:44:04
Aranyköpések, aforizmákcseresznyevirág 2013.08.31 17:43:11


<<   <   7   8   9   10   11   12   13   14   15   >   >>  

Műszaki dolgok   299
Az Utolsó Európai Válasz erre (^) (>) (f) 2007.10.08 16:57:28 (H) 122.
Biztos, hogy él, a bolondoknak külön gondviselésük van...
  Előzmény: 121, erga

erga Válasz erre (^) (>) (f) 2007.10.08 16:50:41 (H) 121.
Nekem csak az lenne a kérdésem, él-e még az úr.
  Előzmény: 120, Zé

Válasz erre (^) (>) (f) 2007.10.08 15:00:19 (H) 120.
Erről
mi a véleményetek

erga Válasz erre (^) (>) (f) 2007.10.02 12:55:41 (K) 119.
Ok, köszi!
  Előzmény: 118, benzol

benzol Válasz erre (^) (>) (f) 2007.10.02 12:36:20 (K) 118.
Nemhogy szabad jelzés van rajta, de részben már ott van a vonat is.
Ilyen témákban egyébként naprakész felkészültséggel G.Tibor és T. Béla nagykorú klubtársak rendelkeznek
  Előzmény: 117, erga

erga Válasz erre (^) (>) (f) 2007.10.02 11:00:14 (K) 117.
Benzol, a kényszeroldás mit old? Már felépített és betárolt vágányutat, vagy szabad jelzést?

Az Utolsó Európai Válasz erre (^) (>) (f) 2007.10.01 15:12:07 (H) 116.
Nem rossz. Hasonló, mint a New York City rövidítését (NYC) beírni a Word-be, s átváltani windings betűtípusra... bár az brutálisabb némileg.
  Előzmény: 114, erga

benzol Válasz erre (^) (>) (f) 2007.10.01 14:54:14 (H) 115.
Hehe. És lőn
  Előzmény: 114, erga

erga Válasz erre (^) (>) (f) 2007.10.01 14:37:48 (H) 114.
Uhh, ezt gyorsan csinálja meg mindenki.

Nyissatok egy Jegyzettömböt, írjátok bele ezt (pontosan):

Bush hid the facts

Pontosan így, e nélkül és pont nélkül. Mentsétek el akármilyen néven, zárjátok be a Jegyzettömböt, aztán nyissátok meg újra az előbb elmentett file-t.

Válasz erre (^) (>) (f) 2007.09.19 20:10:07 (Sze) 112.
Nagyon jó lenne beszélni a fazonnal...
  Előzmény: 111, erga

erga Válasz erre (^) (>) (f) 2007.09.19 17:16:31 (Sze) 111.
http://index.hu/tech/tudomany/matnh070901/
  Előzmény: 110, Zé

Válasz erre (^) (>) (f) 2007.09.19 16:31:30 (Sze) 110.
Egyetértek a hibrid járművekkel kapcsolatban.
Az lenne az igazán jó megoldás-amivel már sokan,sok helyen kísérletezt(n)ek-hogy villanymotor hajtsa a járművet.Ezek a motorok 0 fordulatszámtól leadják a nyomatékot,egyszerű felépítésűek,könnyűek,megbízhatóak. Vannak már nagyon gyorsan és sokszor újratölthető akkumulátorok(Li-polimer),amelyek 300..400km-re elegendő energiát tudnak tárolni,ráadásul a tömegük sem írreálisan nagy.
Ha ezt pároztatjuk napelem-töltéssel,ezt a távolságot kitolhatjuk.
Hab a tortán a motorfék-üzemmódban történő visszatöltés (!!),ugyanis az egyenáramú motor dinamóként működik ebben az esetben.
Régóta motoszkálnak ezek a gondolatok a fejemben-meg kellene valósítani. Alkalmas villanymotorom már van,a szabályozó- elektronikát pedig meg tudom tervezni/valósítani.
  Előzmény: 104, erga

benzol Válasz erre (^) (>) (f) 2007.09.19 10:16:03 (Sze) 109.
A tömegtermelésnek kellene megszűnnie. Meg a globalizációnak. Reménytelen.
A távmunka pedig a legtöbb esetben nem megoldás. A személyes kommunikációt nem lehet helyettesíteni. Nem jöhetne létre jelentős forgalom-csökkenés. Lásd még iskola. Persze, van távoktatás is, csak hát abba gondoljunk bele, hogy hogyan fog az a gyermek szocializálódni, megtanulni azt, hogy egyátalán létezik közösség és hogy abban hogyan kell élni, ha nem jár iskolába? Sehogy. És itt nem csak az általános iskoláról van szó, bár már azok is szép lassan eltűnnek a falvakból, hanem középiskolákról. Azokba pedig utazni kell.
  Előzmény: 108

benzol Válasz erre (^) (>) (f) 2007.09.18 23:32:25 (K) 107.
A helyváltoztatási igényünk magában hordozza azt, hogy energiát emésztünk fel vele. A zéró emisszió úgy lenne elérhető, hogy mindenki marad a helyén, ahol él és nem megy sehova sem. És áruk sem mozognak, természetesen. A civilizáció önmagát pusztítja el, mégpedig az erőforrásainak a felélése által. Lassú (már nem annyira, de eleinte igen), és fájdalmas agónia ez.
Egyébként pedig a szarvasmarhák borzasztó, üvegházhatást növelő gázokat böfögnek, finganak, szóval azonnal ki kellene irtani mindet...
  Előzmény: 102

benzol Válasz erre (^) (>) (f) 2007.09.18 23:30:04 (K) 106.
Használd egészséggel!
  Előzmény: 105, erga

erga Válasz erre (^) (>) (f) 2007.09.18 16:23:48 (K) 105.
Ja, és 1 gigás kártyával, 2 újratölthető AA-s elemmel (2100 mAh), és töltővel volt 26.600 Ft, ez is kellemes volt. Hogy mennyire ízlik majd később is, le fogom írni.
  Előzmény: 103, erga

erga Válasz erre (^) (>) (f) 2007.09.18 16:22:13 (K) 104.
A kerékpárnak is van CO2-kibocsátása. Pontosan annyi, amennyit az azt hajtó ember kilélegez. Ha másfél tonnát kell mozgatni (mondjuk egy autót), akkor ennek megfelelően lényegesen nagyobb lesz a kibocsátás, akár egy motor hajtja, akár száz ember.

Persze mindez csak akkor igaz, ha fosszilis alapú üzemanyagokban gondolkodunk - és itt jön be a képbe az, amit úgy hívunk: megújuló energiaforrások. Erre kéne (szerintem) rágyúrni, nem olyan elhibázott, felesleges cuccokat csinálni, mint hibrid járművek. Amelyeket amúgy nagyon tisztelek, csak sajnos a működési elvükből adódan alig képesek kevesebbet kibocsátani, mint a tisztán benzines társaik, így nem igazán érik meg az árukat - nem ők képviselik tehát a jövőt.
  Előzmény: 102

erga Válasz erre (^) (>) (f) 2007.09.18 16:18:35 (K) 103.
Gyerekek, köszönök szépen minden tanácsot. Megvettem a Nikon CoolPix-et, mert a boltban kiderült, hogy semmi más nem tudja azt, ami nekem eléggé kellene: a hangos videót 30 fps-sel. Az pedig csak egy kellemes meglepetés volt, hogy az első képek készítése után kiderült: nem lényegesen rosszabb a minősége a kategóriatársainál, én legalábbis nem veszek észre különbséget ez és mondjuk a PowerShot, vagy a FinePix között.

A többit meg majd úgyis a hosszú távú használat igazolja, vagy épp cáfolja meg. Néhány kép, amit ezzel készítettem (szándékosan nem kicsinyítve).

benzol Válasz erre (^) (>) (f) 2007.09.18 15:36:01 (K) 101.
Nem kell elvonulni, nem is értem miért írod.
Benzinmotor, dízelmotor, mindkettő belsőégésű. Az ún. alternatív hajtások jelenthetik majd azt ebben az összehasonlításban a belsőégésű motorokkal szemben, mint a digitális fényképezőgépek a hagyományoshoz képest. Léteznek már most is, csak még bazinagyok, kis hatótávolsággal, egyéb gondok bajok (irreálisan drága az előállításuk, rossz a hatásfokuk, stb.) vannak velük, ami miatt még nem elterjedtek. Az olaj-lobbit most ne vegyük ide, nem tudom, volt-e "cellulóz-lobbi" a fényképezőgépek terén, de gyanús, hogy nem, mivel ugyanazok a cégek a digitális technológián is nagyot kaszálhattak. Emlékezzünk, nem is olyan régen még alig 1 MPixeles gépek is akkorák voltak, hogy kisebb táska kellett hozzájuk és a szolgáltatásaik sem voltak valami nagyon nagy durranások. Valami hasonló fejlődést remélünk a közlekedés terén is.
  Előzmény: 100

benzol Válasz erre (^) (>) (f) 2007.09.18 13:27:38 (K) 99.
A 30-as kanyarról: Hogy teljesen érthető legyen, miért is van ott annyi, ahhoz erről meg kell kérdezni a közút kezelőjét. Amíg ez nem történt meg, addig el kell fogadni és legfeljebb találgatni lehet, hogy miért is. Számtalan oka lehet, nem csak a beláthatóság és az ívviszonyok.
A kint hagyott táblákkal kapcsolatban már leírtam a véleményemet. Talán annyival egészteném ki, hogy káros hatásuk egetverő, mert az ilyenek miatt tojnak más helyeken is a korlátozó táblákra.

Olvastam én is arról a kisvárosról, ahol gyakorlatilag teljesen a jobbkézre térnek át. Kisvárosban, ahol általában alacsony a gépjárműforgalom, illetve olyan kereszteződésekben, ahol egyik irány forgalma sem jelentősen nagyobb a keresztezőénél, ott lehet ennek értelme. Ahol van valamilyen átmenő forgalom, ott máris nem szabad (ott legalább macisajtok kellenek), ahol tömegközlekedés van, ott sem (védett útvonal, avagy stopvonal méterekkel a kereszteződés előtt, hogy a busz be tudjon kanyarodni, stb.), szóval hogy sehol ne legyenek táblák és útburkolati jelek, olyat kevés helyen tudok elképzelni.
  Előzmény: 98, Oszi

<<   <   7   8   9   10   11   12   13   14   15   >   >>