| benzol | Válasz erre (^) (>) (f) 2007.03.28 22:48:43 (Sze) 4. |
| Egyfelől azt gondolom, hogy ez valóban a műszer tehetetlenségének köszönhető. Másfelől ez már túlmegy azon, amit innen, billentyűk mögül megoldhatnánk. Gondolkodom, hogy kit kérdezzek meg erről, aki végzett már ilyen méréseket. Tulajdonképp az sem rossz már, ha a pillanatnyi sebességet megbízhatóan tudjuk mérni. Annak a görbének adott pontjára illeszkedő érintő meredeksége (magyarul iránytangense) a pillanatnyi gyorsulás. Fentebbiből kiindulva viszont megint oda jutunk, hogy mitől nőne a sebesség (nyugodtan feltételezhetjük, hogy ilyen mérést csak sík terepen végeznek), amikor épp nincs meg a hajtáslánc. Tehát szinte biztosra lehet mondani, hogy valójában egy röpke pillanatra leesik a gyorsulás. Miután beégtem már egy műszaki kérdésben (hiába no, azt nem gyakorlom), így csak kérdés jellegű feltevéseket tennék: -Minden esetben teljesen szétkapcsoljuk a tengelykapcsolót, avagy maradhat némi kapcsolat? Főleg a magasabb sebességfokozatoknál. -Lehet-e szerepe a tengelykapcsoló utáni elemek tehetetlenségének a jelenségben? Arra gondolok, hogy az akkor még esetleg mégsem lassul úgy, vagy ez lehet, hogy hülyeség... |
|
| Előzmény: 3, erga | |
| erga | Válasz erre (^) (>) (f) 2007.03.28 21:53:52 (Sze) 3. |
Többiek, ez biztos?
|
|
| Előzmény: 2, Zé | |
| Zé | Válasz erre (^) (>) (f) 2007.03.28 21:30:50 (Sze) 2. |
Szerintem a gyorsulás abban a pillanatban megszűnik ahogy a kuplung szétkapcsol,sőt lassulás lesz,mivel a légellenállás és a súrlódás felemészti a mozgási energiát.
|
|
| << 1 >> |
|